torsdag 4 juli 2013

Ett litet projekt, före och efter:)


Japp, så var mitt lilla projekt klart.
Hittade denna raring i svärfars lada, täckt av några gamla färgburkar och lådor,
och såg genast dess potential! ;)
Efter mycket slipande, tvättande, grundmålande och slutligen två lager färg,
så är det nu klart och har fått flytta in i hallen.
Vad tycker ni? :)








Så här såg det lilla bordet ut innan jag gav mig på det:





Och nu:

 







Direkt efter jobbet åkte jag och fina Stina
(för er som är fotointresserade,
är ett hett tips att kika in på hennes blogg: här
eller hennes hemsida: här
iväg och plockade jordgubbar.
Massor med jordgubbar.
Så nu ska jag ta tag i dem, innan söta E kmr över på kvällsfika:)


 
Ha en fin kväll och glöm för guds skull inte bort "Ernst" ikväll! ;)




♥ 

3 kommentarer:

  1. Tyckte bordet var finare innan du målade det;) Mvh A.

    SvaraRadera
  2. Så fint bordet blev ! Är det ett sådant bord som kan dansa ??? Inget skoj det finns trebenta bord ,som kan dans.
    Fint väder blev dt idag. Tänkte på din fläder saft....har du prövat att göra gelé med sylt socker ?? Blir gudomlig även på ostbrickan .
    Sänder en kram, för du är så duktig!

    SvaraRadera
  3. Superfint, sånt vill jag med ha...har han fler? Kram mamma

    SvaraRadera