fredag 16 augusti 2013

Lite DIY-pyssel.


Hej på er och trevlig helg!

Tittar in till er supersnabbt bara och tipsar om ett litet "pyssel"
som jag gjorde i eftermiddags då jag blev sådär akut "pysselnördig" och bara tvungen;)


Vanliga tråkiga tändsticksaskar hottades upp med hjälp av 
överblivna tapeter, washitejp och lite dymotext, 
superlätt! :)






 Denna tapeten är ett fynd i svärfars lada:)



 
 Dymomaskinen kan vara en av de roligaste uppfinningarna som gjorts;)




 

Även denna tapeten kommer från svärfars lada;)
 












Nu ska vi hämta finaste vännerna T&D på stationen och sen stannar de hela helgen! :)
Wiiie så kul! :D


Ha en riktigt bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilket roligt och fint pyssel!
    Tack för tipset!:)
    Ert kontor blev ju bara så fint!

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Sofi! :D Ja, känner mig ganska nöjd med det nu:) Hade önskat att jag hade ytterligare ett rum "över" så att jag kunde fixa till ett pysselrum, som du! :D Kram, Emelie

      Radera