fredag 20 september 2013

En present till mig själv.


Tjoho! 
Fredag it is:D

Har spenderat dagen åt att plugga,
men snart är det dags att avrunda 
och ge sig ut på en långpromenad 
i det underbara höstvädret som denna fredag bjuder på:)

Vad ska ni göra idag?


Igår kunde jag äntligen hämta ut min "så kallade" present till mig själv
(har ju inte varit hemma sen förra helgen),
och gud vad nöjd man kan vara;)














Och ja, jag vet, det är väl inte riktigt okej att visa så många bilder på en och samma sak,
men den är ju så fin! ;)

Ni hittar denna urna från Rif design
 i den nya fina webshopen Lilys and Honey,
och tack gulliga Caroline för den snabba leveransen:)


Lite till plugg och sen är det helg!


Ha det bra allihop:)


2 kommentarer:

  1. Superläcker!
    Gillar verkligen Rif design:)
    Köpte en helvit för ett par veckor sedan som jag nu har fina grenar med höstlöv i:)

    Önskar dig en mysig fredagskväll!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Åh den är fantastiskt vacker!
    Har kikat på den och skålarna just hos Caroline :)

    Trevlig helg!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera