tisdag 8 april 2014

DIY - "papperspåsekruka".

Lite titt som tätt har man på senaste tiden kunnat se så kallade krukor som liknar papperspåsar.
Både vita, bruna och svarta har jag skymtat.
Nu senast bara för några dagar sedan, höll jag i en vit lite mindre modell,
men när jag såg att prislappen var på strax under tvåhundra,
satte jag den kvickt ifrån mig och gick.

Istället gick jag hem och vände en helt vanligt brun papperspåse utochin
och satte ner blomman på en tallrik i påsen.

Funkar fint sålänge, när man sen har tröttnat på den? 
Ja, då bara åker den till pappersåtervinningen;)






Idag har dagen annars varit lugn,
pluggar hemifrån och har suttit och gjort justeringar i magisteruppsatsen efter handledarens feedback.
När det var klart har det sedan plockats in björkris och påskpyntats lite grann (med betoning på lite),
en bänk och några trädgårdsdekorationer har målats 
och jag väntar ivrigt på att det ska sluta regna och bli fint väder, så att jag kan ut och fotografera för att visa er allt som hänt i trädgården!

Nu middag, tända ljus och sen blir det till att måla lite till;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar